Діагностування

Пройдіть безкоштовне діагностування щодо визначення потреб професійного розвитку педагога за трьома напрямками:
Нова українська школа
Професійний розвиток вчителя інформатики
Цифровий розвиток педагога

Діагностування створено відповідно до чинного законодавства

Професійний розвиток педагога Нової української школи

Створіть індивідуальну траєкторію професійного розвитку вчителя інформатики для удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей необхідних для організації навчання, виховання та розвитку учнів відповідно до “Типової програми підвищення кваліфікації вчителів закладів загальної середньої освіти, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти” (Наказ Міністерства освіти і науки України від 12 жовтня 2022 року № 904)

Професійний розвиток вчителя інформатики

Створіть індивідуальну траєкторію професійного розвитку вчителя інформатики для удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей необхідних для організації навчання, виховання та розвитку учнів відповідно до “Типової програми підвищення кваліфікації вчителів закладів загальної середньої освіти, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти” (Наказ Міністерства освіти і науки України від 12 жовтня 2022 року № 904)

Цифровий розвиток педагога

Створіть індивідуальну траєкторію цифрового розвитку педагога для підвищення цифрової компетентності, підготовки до подальшої роботи в сучасних умовах організації освітнього процесу в закладах освіти з урахуванням основних напрямів державної політики в галузі освіти, зокрема її цифровізації та європейського вектора розвитку відповідно до “Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників з розвитку цифрової компетентності” (Наказ Міністерства освіти і науки України від 10 грудня 2021 р. № 1340)

Пройдіть діагностування та визначте потребу педагогічного розвитку за напрямками

Професійний розвиток педагога Нової української школи

– Нормативно-правове забезпечення реформи загальної середньої освіти
– Організація освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти
– Професійний розвиток учителя в умовах Нової української школи
– Організація освітнього процесу з предметів/інтегрованих курсів

Професійний розвиток вчителя інформатики

– Організація освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти
– Організація освітнього процесу з інформатики
– Базові знання: Інформаційні процеси і системи. Комп’ютер. Програмне забезпечення. Алгоритми і програми. Комп’ютерна графіка. Мультимедіа. Текстові документи. Комп’ютерні презентації. Електронні таблиці. Бази даних. Інтернет. Вебресурси

Цифровий розвиток педагога

– Освіта в цифровому світі
– Безперервний професійний розвиток
– Електронні (цифрові) освітні ресурси
– Навчання та оцінювання здобувачів освіти
– Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності здобувачів освіти